رونمایی از جوایز بهترین‌های سال فوتبال اروپا در استمفوردبریج(عکس)

رونمایی از جوایز بهترین‌های سال فوتبال اروپا در استمفوردبریج(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 استارت خورد و بدین ترتیب اولین بازی ها در دور گروهی این رقابت ها امشب (سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، چلسی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند، اکنون در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف زنیت روسیه رفت.

چند تا از بازیکنان چلسی به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی یکی از آن ها در رقابت های یورو 2020، در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و انتخاب بهترین بازیکنان سال فوتبال اروپا، به عنوان بهترین ها انتخاب شده بودند و اکنون در ابتدای بازی چلسی مقابل زنیت از جوایز خود رونمایی کردند.

انگولو کانته به عنوان بهترین هافبک، جورجینیو به عنوان بهترین بازیکن، توماس توخل به عنوان بهترین سرمربی و ادوارد مندی به عنوان بهترین دروازه بان سال فوتبال اروپا انتخاب شده بودند که اکنون و در آغاز بازی چلسی مقابل زنیت از جوایز خود رونمایی کردند.

باید دید که چلسی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با هدایت توماس توخل آیا می تواند موفقیت خود در فصل گذشته را تکرار کند و باز هم به مقام قهرمانی دست پیدا کند یا خیر.

1470