زوج ستاره‌های پرتغالی که نتوانست منچستریونایتد را نجات دهد(عکس)

زوج ستاره‌های پرتغالی که نتوانست منچستریونایتد را نجات دهد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با نتیجه 1 بر 2 مقابل یانگ بویز شکست خورد و بدین ترتیب شروع ضعیفی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با آمدن کریستیانو رونالدو کابوس های اروپایی شیاطین سرخ به پایان برسد اما اکنون در اولین بازی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا در دومین دوره حضورش در منچستر یونایتد، این تیم شکست تلخی را در خارج از خانه و آن هم مقابل تیم کم نام و نشان یانگ بویز متحمل شد.

منچستر یونایتد در حالی این بازی را باخت که در نیمه اول با تک گل رونالدو روی پاس تماشایی برونو فرناندز پیش افتاده بود اما در نیمه دوم کامبک خورد و با نتیجه 1 بر 2 بازی را واگذار کرد.

کریستیانو رونالدو با آمدنش به منچستر یونایتد با برونو فرناندز تشکیل یک زوج پرتغالی را داده اند که هواداران منچستر یونایتد امید زیادی به درخشش آن ها دارند چرا که رونالدو در خط حمله یک تمام کننده بی نظیر است و برونو فرناندز هم در خط هافبک می تواند موقعیت های خوبی را برای رونالدو خلق کند. همکاری آن ها در بازی مقابل یانگ بویز نتوانست شیاطین سرخ را نجات دهد و البته که در نیمه دوم، سولشر هر دوی آن ها را تعویض کرد.

1470