لحظه‌ای که سولشر با بیرون کشیدن رونالدو حکم باخت تیمش را امضا کرد!

لحظه‌ای که سولشر با بیرون کشیدن رونالدو حکم باخت تیمش را امضا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک مغلوب یانگ بویز شد و بدین ترتیب شروع ضعیفی با حضور کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در حالی که نیمه اول این دیدار را با پیروزی یک بر صفر به اتمام رسانده بود، در نیمه دوم بسیار ضعیف عمل کرده و به خاطر اینکه ده نفره بود، نتوانست بازی را کنترل کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما حکم باخت شیاطین سرخ در یک زمان مشخص امضا شد!

اوله گونار سولشر تصمیم گرفت که در دقیقه 72 بازی کریستیانو رونالدو را بیرون کشیده و جسی لینگارد را به جای او روانه میدان کند چرا که از نظر سولسشر، رونالدو در ابتدای همین هفته مقابل نیوکاسل 90 دقیقه به میدان رفته بود و اکنون دیگر خسته شده بود و باید تعویض می شد و بدین ترتیب رونالدو که گل اول منچستر یونایتد را به ثمر رسانده بود، با جسی لینگارد تعویض شد.

جسی لینگارد که به جای رونالدو وارد زمین شد در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در دقیقه 95 بازی با یک پاس رو به عقب فاجعه‌بار، بازیکن حریف را با داوید دخیا تک به تک کرد و بدین ترتیب تعویض اشتباه سولشر باعث دریافت گل دوم توسط منچستر یونایتد شد و با اشتباه لینگارد مرگ‌بار لینگارد، شیاطین سرخ این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را با شکست آغاز کردند.

1470