نوستالژی؛ اولین گل خارج از خانه رونالدو در رئال مادرید

نوستالژی؛ اولین گل خارج از خانه رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی میان منچستر یونایتد و یانگ بویز موفق شد اولین گل خود را برای منچستر یونایتد در خارج از خانه به ثمر برساند و البته که این اولین گل خارج از خانه رونالدو برای منچستر یونایتد در دومین دوره حضورش در این باشگاه است چرا که رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 هم یک دوره در منچستر یونایتد حضور داشته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 از منچستر یونایتد راهی رئال مادرید شده بود و به جمع کهکشانی ها پیوسته بود. کریستیانو رونالدو در اولین بازی رسمی خارج از خانه خود در رئال مادرید موفق شد مقابل اسپانیول گلزنی کند و این اتفاق در تاریخ 12 سپتامبر سال 2009 افتاد و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل اسپانیول توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در آن بازی گرانرو و گوتی گل های دیگر رئال مادرید را به ثمر رساندند و ریکاردو کاکا هم عملکرد بسیار درخشانی داشت. در آن زمان مانوئل پیگرینی سرمربی رئال مادرید بود.

اکنون در تاریخ 14 سپتامبر 2021، کریستیانو رونالدو موفق شد مقابل یانگ بویز سوئیس اولین گل خارج از خانه خود در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد را به ثمر برساند.

1470