رونالدو و در آغوش کشیدن سولشر در دوره اول حضورش در منچستریونایتد(عکس)

رونالدو و در آغوش کشیدن سولشر در دوره اول حضورش در منچستریونایتد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از یوونتوس به منچستر یونایتد منتقل شده است، اکنون در دومین دوره حضور خود در منچستر یونایتد به سر می برد چرا که او بین سال های 2003 تا 2009 هم در جمع شیاطین سرخ حاضر بوده است و خاطراتی از آن دوران دارد.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر که در حال حاضر سرمربی منچستر یونایتد است، در دوره اول حضور کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ، بازیکن منچستر بوده و در کنار کریستیانو رونالدو بازی می کرده است. رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 و سولشر بین سال های 1996 تا 2007 در منچستر یونایتد حضور داشته اند و بدین ترتیب اوله گونار سولشر و رونالدو به مدت 4 سال با هم هم‌تیمی بوده اند. اکنون رونالدو و سولشر دوباره در منچستر یونایتد به هم رسیده اند اما این بار جایگاه این دو تفاوت زیادی دارد چرا که رونالدو به عنوان یک اسطوره به منچستر یونایتد بازگشته است و اوله گونار سولشر سرمربی شیاطین سرخ است.

رونالدو در اولین بازی خود در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد پس از درخشش مقابل نیوکاسل، سولشر را در آغوش کشید اتفاقی که در گذشته هم رخ داده بود اما در آن زمان شرایط بسیار متفاوت بود.

1470