افت شدید هازارد از بازی فیفا 20 تا فیفا 22؛ مصدومیت بلای جان هازارد!

افت شدید هازارد از بازی فیفا 20 تا فیفا 22؛ مصدومیت بلای جان هازارد!

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی ریتینگ بازیکنان مختلف و همچنین 22 بازیکن برتر بازی ویدیویی فیفا 22 از سوی کمپانی سازنده این بازی یعنی EA Sports اعلام شده است و ادن هازارد قرار است در این بازی ریتینگ 85 را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مطابق هر سال، پیش از انتشار رسمی بازی ویدیویی فیفا 22، کارت های بازیکنان و ریتینگ های آن ها منتشر شده است و اکنون مشخص شده که ریتینگ ادن هازارد، وینگر بلژیکی رئال مادرید قرار است 85 باشد. این در حالی است که ادن هازارد در بازی ویدیویی فیفا 20، ریتینگ 91 را داشته است و در آن زمان یکی از بهترین بازیکنان دنیا در بازی ویدیویی فیفا محسوب می شده است. زمان انتشار فیفا 20 وقتی بود که ادن هازارد می خواست فصل اول حضور خود در رئال مادرید را استارت بزند و به تازگی از چلسی به رئال مادرید پیوسته بود. در آن زمان هازارد در چلسی هم در دنیای واقعی یکی از بهترین بازیکنان دنیا بود و رئال مادرید به همین علت او را جذب کرد.

ادن هازارد در این مدتی که رئال مادرید حضور داشته است، با مصدومیت های زیادی روبرو شده و این مصدومیت ها اکنون موجب شده که ریتینگ او در فیفا 22 افت شدیدی نسبت به فیفا 20 داشته باشد و این قضیه نشان می دهد که عملکرد هازارد در رئال مادرید اصلا جالب نبوده است.

1470