صحبت‌های آلگری و بونوچی پیش از دیدار مقابل مالمو سوئد

صحبت‌های آلگری و بونوچی پیش از دیدار مقابل مالمو سوئد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی یوونتوس همراه با یکی از مدافعین این تیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با مالمو در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری و لئوناردو بونوچی، سرمربی و مدافع یوونتوس پیش از مسابقه امشب بیانکونری مقابل مالموی سوئد در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند که صحبت های آن ها را در ادامه می خوانید.

آلگری:

"تاکنون اتفاقات بر وفق مراد ما رقم نخورده اند، اما اکنون باید سعی کنیم که با یکدیگر از آن بیرون بیاییم. در فوتبال نمی توان هیچ گاه پیش بینی کرد که چه می شود، اما این به ما بستگی دارد که با کار و تلاش شرایط را تغییر بدهیم. در این شرایط شما باید حتی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشید و سریع تر از همیشه رشد کنید، به خصوص در مدیریت لحظه های مهم بازی. اکنون به نخستین بازی خارج از خانه در چمپیونزلیگ رسیده ایم، مالمو یک تیم خوب است که به چمپیونزلیگ راه پیدا کرده و مدافعان کناری سریع و تکنیکی دارند و مهاجمانی زهردار. این مهم است که بازی تاکتیکی خوبی ارائه بدهیم و توپ را کم از دست بدهیم، چرا که آن ها از لحاظ فیزیکی و استقامتی خیلی خوب هستند. با ۵ یا ۶ امتیاز بیشتر همه چیز را می توانستیم متفاوت تر ببینیم، اما فقط نتیجه ها باید تغییر می کردند، نه نمایش هایمان."

"در ۵ سالی که این جا بودم، یوونتوس ۲ فینال چمپیونزلیگ را در ۳ سال تجربه کرد و دو بار در دقیقه ۹۳ از رقابت ها کنار رفتیم. اکنون شاید ما در بین مدعیان نیستیم، اما این بدان معنا نیست که نخواهیم تا پایان رقابت ها آن جا باشیم."

"شزنی؟ او یک دروازبان با ارزش های بالا است و امشب بازی خواهد کرد. هیچ کس انتظار ندارد که یک بازیکن در حد او ۳ یا ۴ اشتباه مرتکب بشود اما خب این فوتبال است و اتفاق می افتد."

"کیزا و برناردسکی در بازی امروز حضور ندارند، اما خب ۱۷ بازیکن دیگر داریم که آماده حضورند."

"دلیخت؟ او بازی می کند."

لئوناردو بونوچی:

"نتایجی که به دست آمده، مشکلات ذهنی تیم را نشان داد. اگر می خواهیم نتایج خوبی بگیریم، باید تداوم و ثبات داشته باشیم و این برای هر تورنمنت و رقابتی لازم است. ما باید در زمین تلاش کنیم، باید باور داشته باشیم که ما ویژگی های خوبی داریم، باید فداکار باشیم، مانند سال هایی که قهرمان شدیم. از وقتی بازی با مالمو شروع می شود، دوست دارم احساس مسئولیت و اهمیت پیراهن یوونتوس را ببینم. ما باید تجربه و تخصص را بیشتر منتقل کنیم و بازیکنان جوان تر باید آن را بپذیرند." 

"سوئدی ها از نظر فیزیکی عالی هستند و توانایی خوبی در حمله به فضاهای حریف دارند. ما باید به هدفمان برسیم و در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیریم."

"رابطه من با آلگری؟ او همیشه صادق بوده است، احترام متقابل بین ما وجود دارد. کاپیتان کسی است که بازوبند را می بندد و بازیکنان دیگر نمی توانند این کار را کنند، اما هنوز هم در رختکن مهم هستند. من امروز این جا هستم تا صحبت کنم زیرا صدها بازی با این تیم انجام دادم و نسبت به اتفاقاتی که در یوونتوس می افتد، احساس مسئولیت می کنم."

"شزنی؟ او باید احساس آرامش کند و فقط به تلاش و کار خود فکر کند. این لحظات می گذرد و ما باید هر چه زودتر به روند خوبمان برسیم."

9404