عکس؛ ورود بنزما، وینیسیوس و سایر ستارگان رئال مادرید به میلان

عکس؛ ورود بنزما، وینیسیوس و سایر ستارگان رئال مادرید به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در سن سیرو وارد شهر میلان شدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شروع خوبی را در لالیگا داشته و با کسب ده امتیاز از چهار بازی اول صدرنشین است و باید به مصاف اینتر برود که از سه بازی اولش هفت امتیاز کسب کرده است و در رتبه چهارم جدول جای دارد.

رئال مادرید و اینتر فصل گذشته نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که رئال در هر دو بازی در دی استفانو و سن سیرو به پیروزی رسید. البته یکی از تفاوت های عمده مربوط به بازگشت هواداران است که حدود 40 هزار هوادار اینتر در ورزشگاه حضور خواهند داشت. از طرفی اینتر که سالهاست به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده امسال با هدایت سیمونه اینزاگی امید زیادی به طلسم شکنی دارد. آنها هر چند که ستارگانی نظیر لوکاکو و اشرف حکیمی را از دست داده اند اما با این وجود نگاه ویژه ای به فصل جاری دارند. 

اینتر و رئال مادرید البته مدعیان اصلی صعود از گروه به شمار می روند اما هر دو تیم می دانند که نباید رقبایشان یعنی شاختار دونتسک و اف سی شریف را دستکم بگیرند. پارسال اینتر در میان چهار تیم مرحله گروهی چهارم شد و حتی به لیگ اروپا هم راه پیدا نکرد.

4125