مصدومیت عجیب یک فوتبالیست/ شکستگی فک در پی گاز زدن هویج!

مصدومیت عجیب یک فوتبالیست/ شکستگی فک در پی گاز زدن هویج!

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه هلندی در گزارشی جالب خبر از نوعی مصدومیت عجیب برای یکی از بازیکنان شاغل در یکی از تیم های باشگاهی لیگ کشور هلند (اردیویسه) منتشر کرده که در نوع خود بسیار جالب و همچنین عجیب و غریب است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Voetbalzone کشور هلند، رامی غایب، مدافع چپ بیست و چهار ساله و سوئدی تیم هیرنفین هلند به علت شکستگی استخوان فک تا چند هفته از میادین دور خواهد بود. اما نکته این مصدومیت، دلیل به وجود آمدن آن بوده است. دلیل مصدومیت این بازیکن، خوردن یک هویج گزارش شده است!

نویسنده این گزارش اشاره کرده غایب (که تباری لبنانی - تونسی دارد) پیش‌ تر و در یک مسابقه از ناحیه استخوان فک دچار آسیب دیدگی شده بوده اما بدون رعایت مسائل پیش‌ گیرانه، به تمرینات و البته عادت‌ های روزمره خود ادامه داده است تا این که سرانجام، این آسیب دیدگی پس از گاز زدن یک هویج تشدید شده که در نهایت، موجبات شکستگی فک این بازیکن را به همراه آورده است.

تا کنون گزارش های بسیاری از موارد عجیب و غریب دلیل مصدومیت بازیکنان فوتبال در نقاط مختلف جهان منتشر شده است اما این مورد، قطعا در جمع خاص ترین گزارش های مربوط به عوامل مصدومیت بازیکنان فوتبال دنیا قرار خواهد گرفت.

9404