بدشانسی میلان در بازگشت به اروپا/ زلاتان نیامده مصدوم شد!

بدشانسی میلان در بازگشت به اروپا/ زلاتان نیامده مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام دو تن از خبرنگاران سرشناس حوزه فوتبال اروپا، مهاجم سوئدی میلانی ها بازی حساس فردا شب تیمش مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را به علت مصدومیت از دست داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو و آنتونیو ویتیلو، خبرنگاران سرشناس حوزه فوتبال اروپا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان که به زودی 40 ساله می شود، دیدار حساس و مهم فردا شب میلانی ها مقابل ليورپول در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

ابراهیموویچ که چهار ماه به علت مصدومیت و انجام عمل جراحی روی زانوی پای آسیب دیده خود دور از میادین بود، بازگشت خود به میادین فوتبال را با گلزنی مقابل لاتزیو در ابتدای هفته جاری در لیگ سری آ ایتالیا جشن گرفت. با این وجود فقط سه روز طول کشید تا زلاتان مجددا مصدوم شود.

طبق این گزارش، زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات امروز میلان از ناحیه تاندون آشیل احساس ناراحتی کرد و به این ترتیب بازی فردا شب روسونری در خانه لیورپول در استادیوم آنفیلد را از دست می دهد.

زلاتان ابراهیموویچ به زودی مورد معاینه قرار می گیرد تا زمان بهبودی کامل و میزان دقیق دوری این مهاجم سوئدی از میادین مسابقات مشخص و اعلام شود.

9404