صحبت‌های کاکا درباره بازی حساس میلان با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

صحبت‌های کاکا درباره بازی حساس میلان با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه دیدار حساس میلان مقابل لیورپول در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، اسطوره برزیلی روسونری مصاحبه ای با یک نشریه ایتالیایی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، ریکاردو کاکا، اسطوره برزیلی میلان در یک مصاحبه اختصاصی در رابطه با مسائل مختلفی صحبت و تاکید کرد که با وجود غیبت چند ساله، میلان آن چه که برای تاثیرگذاری در لیگ قهرمانان نیاز دارد را در اختیار دارد. صحبت های کاکا در این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

فینال های تاریخی میلان برابر لیورپول

"آن دو فینال معنای فوتبال هستند. روشی که ما در استانبول شکست خوردیم و عطش و انتقامی که از آن ها در سال 2007 گرفتیم. سال 2007 برای من فوق العاده بود؛ آقای گل رقابت های اروپایی، توپ طلا و بهترین بازیکن سال."

این واقعیت که میلان هرگز در آنفیلد بازی نکرده است…

"من بازی کردم! با تیم اسطوره های میلان برابر اسطوره های لیورپول، یک احساس زیبا. جدا از شوخی، بسیار خاص خواهد بود؛ نخستین حضور در آنفیلد برای نخستین حضور این میلان در لیگ قهرمانان ایده آل است."

پیروزی 0-2 میلان برابر لاتزیو…

"من آن بازی را دیدم. میلان با یک بازی هجومی، سریع و یک فوتبال همواره پویا کاملا بر بازی مسلط بود. متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، انتظار طولانی مدت برای بازگشت و این حقیقت که پیولی هرگز در مرحله نهایی لیگ قهرمانان حضور نداشته است."

میلان در کدام پست ها نسبت به لیورپول قوی تر است؟

"اول از هر چیز یک ترکیب فوق العاده از بازیکنان جوان و با تجربه را شاهد هستیم. من تجربه اش کردم و می دانم چقدر مهم است که در کنار بازیکنان با تجربه ای چون مالدینی، کافو، شوچنکو، اینزاگی و کاستاکورتا رشد و پیشرفت کنید؛ افرادی که هرگز به تاریخ انقضای قراردادهایشان فکر نمی کنند و تنها برای منافع باشگاه بازی می کنند. در میلان امروز این موضوع بر عهده ابراهیموویچ، کیائر و ژیرو است؛ آن ها راه را نشان خواهند داد، هیچ عدم کیفیتی در ترکیب وجود ندارد. و این که میلان با عطش متفاوتی به لیگ قهرمانان بازگشته است؛ لیورپول در سال های اخیر موفق به قهرمانی در این جام شده و سال ها به عنوان یک باشگاه سطح اول قرار داشته است اما اشتیاق کسانی که برای حضور در این تورنمنت رویاپردازی کرده اند و از مدت ها قبل در انتظارش بودند، می تواند تفاوت ها را رقم بزند."

در رابطه با زلاتان ابراهیموویچ

"او یک وزنه در زمین مسابقه محسوب می شود و ما برابر لاتزیو هم شاهدش بودیم. گلی آسان اما او آماده اش بود. در آنفیلد هم او یک وزنه برای میلان و هم تیمی هایش مقابل مدافعان لیورپول محسوب می شود. با وجود کسی مثل زلاتان ابراهیموویچ شما نمی توانید احتیاط نکنید حتی اگر اسم شما فن دایک باشد."

در رابطه با اولیویه ژیرو…

"یک شخصیت دیگر که دارای وزن است، شبیه به ایبرا. او با وجود این که دوران حرفه ای موفقی داشته، تصمیم گرفت تا در این سن به ایتالیا بیاید؛ این یک نشانه و سیگنال مثبت از کسی است که قصد تاثیرگذاری دوباره دارد."

در رابطه با براهیم دیاز…

"بسیار او را می پسندم، او به بلوغ رسیده ولی هنوز راه درازی دارد. بسیار کنجکاوم تا بازی او برابر لیورپول را ببینم."

جونیور مسیاس و رکورد عجیب بیشترین دریبل یک برزیلی در فصل گذشته…

"من او را نمی شناسم اما به پائولو مالدینی اعتماد دارم؛ و این که من داستان زیبای زندگی او را شنیده ام که بسیار مجذوبم کرد. خوشحالم که دوباره شاهد حضور یک برزیلی در ترکیب میلان هستیم."

خروج رایگان جانلوئیجی دوناروما…

"او یک تصمیم شخصی انجام داد و من وارد این موضوع نمی شوم اما فکر می کنم که یک موضوع حرفه ای است؛ شما نمی توانید میلان را فقط به این دلیل ترک کنید که جای دیگر دستمزد بیشتری دریافت می کنید."

چه کسی نخستین گل میلان در لیگ قهرمانان پس از سال 2014 را خواهد زد؟

"من می گویم ابراهیموویچ. گذشت زمان و سن برای او معنا ندارد، درست مثل میلان در لیگ قهرمانان."

9404