کی‌شمس: با این وضعیت نفت آبادان سقوط خواهد کرد

کی‌شمس: با این وضعیت نفت آبادان سقوط خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید باشگاه نفت آبادان هم بابت بی‌توجهی مدیران به آینده این باشگاه گلایه دارد، اتفاقی که طی سالیان اخیر همواره شاهد تکرار آن از سوی افراد حاضر در این باشگاه بودیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، جهانگیر کی‌شمس که به عنوان سرپرست باشگاه نفت آبادان کار خود را برای فصل بیست و یکم آغاز کرده، درباره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم گفت: طی مذاکرات انجام شده سرانجام با آقای منصوریان به توافق رسیدیم و ایشان سرمربی صنعت نفت آبادان شدند اما هنوز مشکلات حل نشده است. تمامی تیم‌ها در اردو برای آماده‌سازی هستند اما ما همچنان درگیر مشکلات مالی هستیم ولی کسی توجه‌‌ای ندارد.

وی با اشاره به وعده‌هایی که برای حمایت از این باشگاه صورت گرفته گفت: طبق صحبت‌های وزیر ورزش که در گفتگو خبری اعلام کرد که نگاه ویژه‌ای به تیم‌های نفتی خواهیم داشت خیلی امیدوار بودیم اما ما هنوز هیچ نگاهی به این تیم نشده. مقرر شد ۱۵ میلیارد به تیم صنعت نفت تزریق شود که حقیقتا این مبلغ برای بستن یک تیم لیگ برتری واقعا ناچیز است. ما ۶ بازیکن مصدوم داریم و قرارداد ۶ بازیکن ما تمام شده است و قطعا باید بازیکنان جدیدی جذب کنیم. اما هنوز هیچ یک از این وعده ها توسط وزیر و مسئولین عملی نشده و تنها در حد یک حرف باقی مانده است. هنوز مشخص نیست همین مبلغ را کی به ما بدهند و هر روز امروز فردا می‌کنند. کمتر از ۴۰ روز به شروع لیگ مانده اگر این پول سر موعد نرسد چه فایده ای دارد اصلا جای ۱۵ میلیارد، هزار میلیارد بدهند وقتی کار از کار گذشته دیگر فایده‌ای ندارد.

کی شمس ادامه داد: طبق قرارداد ما با منطقه آزاد آنها باید ۱۰ میلیارد به ما پول بدهند اما هنوز بعد از ۶ ماه هیچ خبری نیست که نیست. اگر قرار است اتفاقات به این منوال پیش برود اتفاقات خوبی برای صنعت نفت نخواهد افتاد و اگر به داد آن نرسیم این تیم امسال به دسته های پایین تر سقوط خواهد کرد. اگر تا پایان هفته مشکلات مالی این تیم حل نشود و وعده‌ها عملی نشود من به احتمال فراوان مجبور به استعفا ‌ کناره گیری از سمت خود هستم.

سرپرست صنعت نفت با اشاره به مشکلات این تیم برای تقویت پیش فصل گفت: تیم بازیکن می‌خواهد، اردو می‌خواهد اما من هر روز باید در دفتر باشگاه با طلبکارها سر و کله بزنم. ما از سال گذشته به همه بدهکار هستیم و حالا قادر به خرید یک توپ و لباس برای بازیکنان خود نیستیم و این شرایط به طور حتم به ضرر صنعت نفت خواهد بود. آقایان وعده های دادند بهتر است هر چه زودتر به این وعده ها عمل کنند. ما این همه حرف می‌زنیم اما انگار هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و کسی اهمیتی برای این تیم قائل نیست. این تیم امید و چشم چراغ یک شهر است و هواداران نگران وضعیت این تیم هستند. نمایندگان مجلس و وزیر ورزش وعده های دادند که هنوز عملی نشده و از آنها تقاضا داریم قبل از اینکه دیر شود و کار از کار بگذرد به داد صنعت نفت برسید این تیم در شرایط اضطراری به سر می‌برد و ادامه این وضعیت پایان خوشی را برای این تیم نخواهد داشت.

7474