شوچنکو: اتلتیکومادرید و لیورپول بدشانس بودند که با میلان همگروه شدند

شوچنکو: اتلتیکومادرید و لیورپول بدشانس بودند که با میلان همگروه شدند

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره اوکراینی میلانی ها نسبت به همگروهی روسونری با تیم های اتلتیکو مادرید و ليورپول واکنش نشان داد و آن را بدشانسی رقبای میلان دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، آندره شوچنکو، اسطوره اوکراینی باشگاه میلان ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار این نشریه ایتالیایی در خصوص وضعیت روسونری در لیگ قهرمانان اروپا چنین می گوید:

"میلان تیم سرزنده ای شده که تماشای بازی هایش لذتبخش است. آن‌ ها ساده بازی می‌ کنند و به راحتی کارهای خوبی انجام می‌ دهند. خلاق هستند و با بازی عرضی سعی می‌ کنند همیشه بازی را کنترل کنند و راه حل دارند. این تیم را دوست دارم و فکر می‌ کنم تا آخرین روز برای فتح اسکودتو می‌ جنگند."

مهاجم سابق میلان درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت:

"گروه آن‌ ها سخت‌ ترین گروه است و اگر حذف هم شوند، نمی‌ توان آن‌ را یک ناکامی در نظر گرفت. میلان تیمی اهل رقابت است و شانس صعود دارد. بیاید از نگاه رقبا نگاه کنیم، همگروه شدن با میلان برای آن‌ ها بدشانسی به حساب می‌ آید!"

آندره شوچنکو، اسطوره اوکراینی میلانی ها سابقه بازی در تیم چلسی انگلستان را هم در کارنامه خود دارد و در رقابت های یورو 2020 هم سرمربی تیم ملی اوکراین بود.

9404