اسطوره بایرن مونیخ: بارسلونا اگر در آلمان بود به دادگاه احضار می‌شد

اسطوره بایرن مونیخ: بارسلونا اگر در آلمان بود به دادگاه احضار می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس اسطوره و رئیس سابق بایرن مونیخ مدعی است که بارسلونا به خاطر شرایط اسفناک مالی، اگر در آلمان حضور داشت، قطعا به دادگاه احضار می‌شد. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به خاطر وضعیت مالی بارسلونا و قوانین لالیگا، مجبور به ترک نیوکمپ بعد از 21 سال شد و در ادامه به پاریسن ژرمن پیوست. لاپورتا همچنین نمی‌توانست خریدهای جدید را ثبت کند و کاپیتان‌های این باشگاه، مقدار قابل توجهی از قرارداد خود را کسر کردند. 

به نقل از سایت گل، بارسلونا امشب از چهارچوب دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ است. تقابل آخر این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 8-2 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید و حالا کاتالان‌ها می‌خواهند با پیروزی در بازی امشب، کمی از خاطرات آن بازی را به فراموشی بسپارند. اولی هوینس 69 ساله در گفت و گویی با bayern1 گفت: "در واقع بارسلونا ورشکسته شده است. اگر آن‌ها در آلمان بودند، قطعا به خاطر این شرایط مورد محاکمه قرار می‌گرفتند. آن‌ها دیگر الگوی بایرن مونیخ نیستند. ما تا قبل از پاندمی ویروس کرونا یک باشگاه نمونه در کل دنیا بودیم."

4416