معمایی: هیات فوتبال غیرقانونی تیم را غصب کرد/ حیدری: دادگستری مدیریت را به هیات فوتبال داد

معمایی: هیات فوتبال غیرقانونی تیم را غصب کرد/ حیدری: دادگستری مدیریت را به هیات فوتبال داد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پدیده از عملکرد رییس هیات فوتبال استان خراسان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده در خصوص مشکلات این تیم اظهار کرد: طی یک حرکتی که برخلاف قانون و شرع صورت گرفته بود، مسیول هیات فوتبال خراسان حرکتی را شروع کرد و تیم را از مالک گرفت اما با سکوت و با ۶ ماه تماس و طی انجام مراحل قانونی، تیم را پس گرفتیم. اتفاقاتی که افتاد، واقعا جای تاسف داشت.

وی ادامه داد: در زمانی که تیم به صورت غاصبانه در دست هیات فوتبال بود، تمام طلب های ما را وصول نکردند و بازیکنان ما را فروختند. حدود ۱۰ روز است که تیم را تحویل گرفتیم و تنها کاری که توانستیم بکنیم این بود که مربی خود را به دست یک مربی بومی یعنی رضا مهاجری بسپاریم. تمرینات را با نبود بازیکنان شروع کردیم.

معمایی درباره طلب استفانو کوزین و جریمه شدن این باشگاه گفت: هیات استان هنوز مدارک ما را تحویل نداده و این داستان را هم به ما اطلاع نداده بود. چون هیات فوتبال به ما این قضیه را اعلام نکرده بود، حدود ۷۵ هزار دلار جریمه شدیم. در هیچ استانی سابقه نداشته که یک مسئول هیات فوتبال در کار تیم دخالت کند. پول‌های زیادی را از نهادهای مختلف برای کمک دریافت کردند اما به جای بررسی هزینه‌های مختلف مانند هزینه وکیل برای پرونده‌های حقوقی، در جای دیگر هزینه کردند. این بخشی از مشکلات است و به مرور مشکلات دیگر هم رو خواهد شد. آن موقع که اصولی با حمیداوی عکس می‌گرفت، حمیداوی مرد خوبی بود اما ناگهان تبدیل به ادم بد شده و این جای تعجب دارد. او از من گزارش می‌خواهد؛ مگر او چه کسی است و چه سمتی دارد؟ من به موقع گزارش عملکردمان را خدمت نماینده‌های مجلس و مسئولین مرتبط ارائه خواهم کرد.

مدیرعامل شهرخودرو درباره نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: تا جایی که شد استخوان بندی تیم حفظ شده، چند بازیکن گرفتیم اما منتظر نظر مربی هستیم تا قرارداد اصلی با آن ها  امضا کنیم.

معمایی در بخشی از صحبت‌هایش در مناظره با دبیرکل هیات فوتبال استان خراسان گفت: هیچ‌ کمکی از سوی هیات فوتبال صورت نگرفته است. آن‌ها در دوره‌ای که مدیریت به آن ها واگذار شده بود، بازیکنان باشگاه را فروختند، اتوماسیون را در اختیار ما قرار ندادند تا بتوانیم پرونده کوزین را حل کنیم. ایشان اصلا در حد من نیست و من دوست داشتم اصولی پاسخگوی صحبت‌های من باشد. ایشان منت زمینی را می‌گذارد که برای باشگاه پدیده است و اگر ما از آن استفاده نکنیم، بی‌استفاده خواهد ماند.

همچنین حیدری، دبیرکل هیات فوتبال خراسان در پاسخ به اظهارات معمایی گفت: من نمی‌دانم معمایی چرا این حرف‌ها را زد و به نظر می‌رسد از روی عصبانیت بوده است اما در آن زمان و به دلیل مشکلات مالی مدیران شهرخودرو که باشگاه را دچار چالش کرده بود، دادگستری مدیریت باشگاه را به هیات فوتبال داد و ما هم توانستیم با مدیریتی درست، باشگاه را از مشکلاتی مثل نداشتن زمین تمرین، نداشتن آب معدنی و یا حتی راه ندادن به ورزشگاه خانگی نجات دادیم. این صحبت‌های معمایی درست نیست. برای ما تیم شهرمان مهم است و می‌خواهیم تیم به سرمنزل مقصود برسد.

او در خصوص تغییر نام پدیده به شهرخودرو اظهار کرد: از زمانی که حمیداوی باشگاه را در دست گرفت و امتیاز را انتقال داد، هنوز فرایندی برای تغییر نام باشگاه از پدیده به شهرخودرو صورت نگرفته است و حتی کارت بازی بازیکنان فصل قبل در زمانی که تیم در دست حمیداوی بود، به نام پدیده خورده بود.

7474