عزت اللهی: کارمان تمام نشده و باید انتظار هر چیزی را داشته باشیم

عزت اللهی: کارمان تمام نشده و باید انتظار هر چیزی را داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط و نتایج به دست آمده در رقابت های انتخابی جام‌جهانی منطقه آسیا گفت: هنوز کارمان تمام نشده و باید منتظر هر اتفاق و حادثه‌ای باشیم.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت اللهی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تیم ملی ایران از دو بازی خود تاکنون ۶ امتیاز گرفته و در صدر جدول است اما هنوز کار ما تمام نشده و باید در ادامه این بازی ها انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: عراق همیشه برای فوتبال ما مشکل ساز بوده و بازیکنان این تیم از نظر تکنیکی کیفیت خوبی دارند. آنها در دوره قبلی موفق شدند تیم ملی فوتبال ایران را شکست بدهند که شرایط سختی را برای ما رقم زد و پس از مدت ها با حضور یک سرمربی سرشناس که برای او هزینه بسیاری هم انجام داده بودند می خواستند برابر ایران نتیجه گرفته و امتیاز لازم را به دست بیاورند.

ملی پوش فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان عراق روحیه جنگندگی خوبی دارند و ما می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، از سوی دیگر انتظارات از تیم ما هم بالاست. ما در فاصله بازی سوریه تا عراق از نظر روحی و تمرکز در بهترین شرایط بودیم و این یک اتفاق خوب بود. 

عزت اللهی افزود: بازیکنان ما می خواستند در کنار کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون در این بازی نتیجه بگیرند و ما در این دیدار از هر لحاظ یک سر و گردن بالاتر از عراق بودیم اما فراموش نکنیم که نباید بابت این پیروزی مغرور شویم زیرا سایر حریفان هم ما را آنالیز می کنند و باید انتظار همه چیز را داشته باشیم.

وی در پایان به تیم هایی از جمله امارات و کره جنوبی اشاره کرد و گفت: بازی برابر این تیم ها هم آسان نیست هر چند که ما نباید همین عراق را هم فراموش کنیم.

7474