اسطوره یوونتوس تیم انگلیسی را مدعی اصلی قهرمانی در اروپا خطاب کرد

اسطوره یوونتوس تیم انگلیسی را مدعی اصلی قهرمانی در اروپا خطاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - الساندرو دل پیرو اسطوره ایتالیایی باشگاه یوونتوس، چلسی را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خطاب کرد و همچنین راجع به الگری و خروج رونالدو نیز صحبت‌هایی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس از زمان بازگشت آلگری هنوز موفق به کسب پیروزی در سه دیدار ابتدایی خود در سری آ نشده است و این موضوع باعث نگرانی هواداران بانوی پیر شده است. همچنین در روزهای آخر نقل و انتقالات، رونالدو بیست میلیون پوند از بانوی پیر جدا و به منچستریونایتد پیوست. دل پیرو در گفت و گویی با گاتزتا گفت: "فکر نمی‌کنم که باید درباره ناآماده بودن صحبت کنیم، بلکه باید درباره کنار آمدن با واقعیت حرف بزنیم. واضح بود که کریستیانو نمی‌خواست بماند، همچنین یووه توانست از شر دستمزد سنگین او خلاص شود. اگر سوال بعدی شما این است که رونالدو را با چه بازیکنی جایگزین کردند، باید بگویم که شما اول بهتر است منابع مالی خود را در نظر بگیرید. با این حال فکر می‌کنم یوونتوس خط حمله خوبی دارد." 

دل پیرو در ادامه درباره مدعیان اصلی لیگ قهرمانان گفت: "چلسی کیفیت بسیار بالایی دارد و ترکیب آن‌ها تقویت شده است. آ‌ن‌ها به همراه پاریسن ژرمن مدعی اول هستند. منچسترسیتی و بایرن مونیخ پشت این دو تیم هستند."

4416