سولشر: آمار پاس گل‌های پوگبا برایم مهم نیست

سولشر: آمار پاس گل‌های پوگبا برایم مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اذعان کرد که اصلا توجهی به آمار پاس گل‌های پل پوگبا ستاره فرانسوی بیست و هشت ساله نمی‌کند، اما از درخشش او بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، از شروع فصل پوگبا شروع دیوانه کننده‌ای داشته و موفق شده در چهار بازی، هفت پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کند که یک رکورد محسوب می‌شود. بیشترین تعداد پاس گل در یک فصل برای کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی و تیری آنری اسطوره آرسنال با بیست پاس گل است و تنها بعد از چهار هفته، پوگبا هفت پاس گل داده است. با این حال سولشر می‌گوید که این چیزها برایش اهمیتی ندارد. 

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف یانگ بویز خواهند رفت. سولشر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "پوگبا در وضعیت مناسبی به تیم بازگشت. او در طول تابستان خیلی سخت تمرین کرد و حالا سالم و سرحال به نظر می‌رسد. پاس گل شامل چه چیزهایی است؟ یک پاس عمقی ساده برای برونو یا یک پاس فوق العاده زیبا برای گرینوود؟ پل همیشه یک پاسور با ظرافت بوده است و پاس‌های خیلی زیباتر از پاس گل‌هایش در طول بازی داده است. من به این آمار پاس گل دقت نمی‌کنم، چون این نوع چیزها برای رسانه‌هاست."

4416