ادعای اتلتیک: به خاطر رونالدو ستاره منچستریونایتد دیگر قصد خروج ندارد

ادعای اتلتیک: به خاطر رونالدو ستاره منچستریونایتد دیگر قصد خروج ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد حالا با حضور کریستیانو رونالدو، خواهان ماندن در الدترافورد شده است. 

به گزارش فوتبالی، از زمان بازگشت رونالدو، منچستریونایتد حال و هوای خوبی دارد. هواداران شیاطین سرخ از بازگشت این فوق ستاره پرتغالی سی و شش ساله بسیار خوشحال هستند و رونالدو در اولین دیدارش پس از بازگشت به منچستریونایتد، توانست دو گل به ثمر برساند و حالا گفته می‌شود که حضور ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید در منچستریونایتد باعث تغییر نظر پل پوگبا شده است.

به نقل از مارکا، پوگبا یکی از بازیکنانی بود که در طول پنجره تابستانی در آستانه خروج از الدترافورد بود، اما با این حال در این باشگاه ماندنی شد. از قرارداد پوگبا فقط یک فصل باقی مانده است، اما این ستاره فرانسوی از زمان شروع فصل آمار درخشانی از خودش ثبت کرده و توانسته در چهار دیدار، موفق به فراهم کردن هفت پاس گل شود! 

The Athletic مدعی است که حالا با حضور رونالدو در منچستریونایتد، پوگبا دیگر قصد خروج از این باشگاه را ندارد و می‌خواهد بیش از یک فصل در منچستریونایتد بماند. 

منچستریونایتد به جز جذب رونالدو، موفق به خرید جیدون سانچو از دورتموند و همچنین رافائل واران از رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی شد.