سرمربی پاریسن ژرمن: هیچ وقت انتظار جذب لیونل مسی را نداشتم

سرمربی پاریسن ژرمن: هیچ وقت انتظار جذب لیونل مسی را نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که هیچ وقت خودش را در موقعیت به خدمت گیری لیونل مسی قرار نداده بود و انجام این عمل برای او رویایی بود. او همچنین امیدوار است که بتواند بهترین بازی را از این فوق ستاره سی و چهار ساله آرژانتینی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از بیست و یک فصل حضور در بارسلونا، به فاصله دو هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رسما اعلام شد که مهاجم سی و چهار ساله مجبور به ترک بلوگرانا است و نمی‌تواند بیشتر از این در نیوکمپ بماند. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که شرایط مالی باشگاه و همچنین قوانین جدید لالیگا باعث شد تا آن‌ها نتوانند قرارداد مسی را تمدید کنند. بعد از رسمی شدن این خبر، ناصر الخلیفی و پاریسن ژرمن به سرعت برای جذب او قدم برداشتند و توانستند پس از تنها 48 ساعت، انتقال مسی را نهایی کنند. 

به نقل از فوتبالی، پوچتینو در گفت و گویی با وبسایت رسمی یوفا گفت: "شاید من بهترین فرد برای توصیف مسی نباشم. خیلی دیگر از مردم هستند که دایره لغات گسترده‌تری برای توصیف لیونل مسی دارند. او همیشه جزو بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد. او از زمان ورودش، خیلی سریع خودش را شرایط تطبیق داده و حالا می‌خواهد خیلی سریع به روزهای اوجش بازگردد. فکر نمی‌کردم که پیوستن مسی به پاریسن ژرمن ممکن باشد. اما وقتی فرصتش پیش آمد، از هیچ چیزی برای جذب او دریغ نکردیم."

4416