پیام ویژه بنزما پس از هت‌تریک در بازگشایی سانتیاگو برنابئو

پیام ویژه بنزما پس از هت‌تریک در بازگشایی سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته چهارم رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه 5 بر 2 سلتاویگو را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی پر گل و لذت بخش را مقابل هواداران خود به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این بازی به طور رسمی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بازگشایی کرد چرا که تا پیش از این، این ورزشگاه در حال تعمیر و بازسازی بود و پروژه ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید در حال اجرا بود. البته کار ساخت و تکمیل پروژه سانتیاگو برنابئوی جدید هنوز به طور کامل تکمیل نشده است و رئال مادرید فعلا این ورزشگاه را بازگشایی کرده تا بازی های خود را در آن برگزار کند و ادامه روند بازسازی را همچنان ادامه خواهد داد چرا که سقف ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید هنوز تکمیل نشده است.

اما اولین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئوی جدید برای کریم بنزما یک بازی خاص و ویژه بود چرا که او موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند و هت‌تریک کند. بنزما در اولین بازی در برنابئوی جدید هت‌تریک کرد و یک شب خاص را در کنار هواداران رئال مادرید تجربه کرد.

بنزما پس از این درخشش با انتشار تصویری به همراه توپ این بازی در شبکه های اجتماعی نوشت:"خوشحالم که با هوادارانمان به برنابئو برگشتیم. ممنون از همه."

1470