ورزشگاه تاجیکستان سوژه اردوی پرسپولیس؛ در حد پاس قوامین است!

ورزشگاه تاجیکستان سوژه اردوی پرسپولیس؛ در حد پاس قوامین است!

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط ورزشگاه مرکزی (پامیر) تاجیکستان بر خلاف امکانات رفاهی که قرمزها در هتل محل اقامت در اختیار دارند اصلا مناسب نیست.

به گزارش فوتبالی،آنچه این روزها در تاجیکستان به سوژه اصلی اردوگاه قرمزها تبدیل شده شرایط زمین و ورزشگاه محل مسابقه است. اعضای کاروان تیم پرسپولیس معتقد هستند ورزشگاه مرکزی( پامیر) بسیار قدیمی است و به ورزشگاه‌های زمان جنگ جهانی دوم  بیشتر شباهت دارد. 

ظاهراً شرایط نیمکت، راهروها و رختکن ورزشگاه دوشنبه در حد بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیست اما پرسپولیس نسبت به این مسأله اعتراضی ندارد.

گفته می‌شود این ورزشگاه 18 هزار نفری است و سبکی مشابه ورزشگاه پاس قوامین در شهرک اکباتان دارد.

اما نکته ای که کادر فنی پرسپولیس نگران آن بود شرایط چمن مصنوعی این ورزشگاه بود، که طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی گفته می شود جای نگرانی نیست و مطابق انتظار زمینی که ‌ای‌اف‌سی آن را تایید کرده کیفیت نسبتاً قابل قبولی دارد هر چند باز هم چمن مصنوعی است و بازی در آن شرایط خاص خودش را خواهد داشت. 

به نظر می رسد شهر دوشنبه کلا زمین چمن طبیعی که امکان برگزاری یک مسابقه رسمی در آن وجود داشته باشد را ندارد و از این نظر قرمزها شانس آورده اند که در این ورزشگاه به مصاف حریف تاجیکی خواهند رفت.

پس از اعتراض مدیر و کادر فنی پرسپولیس به شرایط رختکن ها و صندلی های ورزشگاه امروز مسئولان این ورزشگاه با بهره گرفتن از برخی مردم و هواداران این تیم شروع به شستشوی صندلی و رختکن های این ورزشگاه کردند تا برای بازی فردا شب مقابل پرسپولیس از هر نظر آماده باشد.

7655