لقب خاص بشیکتاشی‌ها به مهاجم بلژیکی سابق چلسی

لقب خاص بشیکتاشی‌ها به مهاجم بلژیکی سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش مهاجم بلژیکی سابق چلسی در لیگ کشور ترکیه و باشگاه بشیکتاش باعث شده تا هواداران این تیم ترک لقب خاصی به این بازیکن بدهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های کشور ترکیه، درخشش میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی سابق آبی های لندنی در باشگاه بشیکتاش و گلزنی در آخرین بازی این تیم در سوپرلیگ کشور ترکیه باعث شده تا هواداران این تیم ترک به این بازیکن لقب بتمن بدهند. باتشوایی البته پیش تر در ویدیویی با تم بتمن به هواداران معرفی شده بود اما حالا رسما برای این مهاجم بنر بتمن در ورزشگاه برافراشته می‌ شود.

باتشوایی بیست و هفت ساله که امسال به طور قرضی در تیم بشیکتاش بازی می‌ کند، در دو بازی ابتدایی تیم خود نتوانست تاثیرگذاری خاصی داشته باشد اما در دیدار مقابل ملانیااسپور دو گل به ثمر رساند تا هواداران تیم ترکیه‌ ای یک بنر بزرگ با ظاهر شخصیت بتمن در ورزشگاه روی سکوها قرار دهند و زیر آن نام باتشوایی را بنویسند. خود باتشوایی هم بابت رفتار بشیکتاشی ها در شبکه اجتماعی توییتر تشکر کرده است.

گفتنی است امسال بشیکتاش با در اختیار داشتن میرالم پیانیچ، تکسیرا و باتشوایی شانس زیادی برای کسب موفقیت و قهرمانی دوباره در سوپرلیگ ترکیه دارد.

9404