نقاشی دیواری دیدنی از مسی و مارادونا در آرژانتین به همراه جام‌های ملی

نقاشی دیواری دیدنی از مسی و مارادونا در آرژانتین به همراه جام‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر باشگاه پاری سن ژرمن، در اوایل تابستان موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی برسد و بدین ترتیب اولین جام ملی خود را در تیم بزرگسالان آرژانتین به دست بیارد و طلسم ناکامی هایش در کسب عنوان ملی شکسته شود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از فوتبال‌دوستان و همچنین مردم آرژانتین، لیونل مسی را با اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی دیگو آرماندو مارادونا مقایسه می کردند اما نکته ای که در این مقایسه ها همواره به چشم می آمد و باعث انتقاد از لیونل مسی می شد این بود که مسی هرگز نتوانسته تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین را به یک جام ملی برساند و همواره در تورنومنت های مختلف ناکام بوده است و نتوانسته شادی را برای مردم آرژانتین به ارمغان بیاورد. این در حالی بود که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی با دیگو مارادونا بسیار معروف بود.

مسی سر انجام توانست با فتح کوپا آمریکا بر ناکامی های خود در تیم ملی آرژانتین خاتمه دهد و محبوبیت خود را میان آرژانتینی ها افزایش دهد به طوری که اکنون می بینیم که در یک نقاشی دیوار در کشور آرژانتین، تصویر لیونل مسی در کنار دیگو مارادونا قرار گرفته است و هر کدام از آن ها بر جام ملی که برای آرژانتین به دست آوردند، بوسه می زنند.

1470