عکس؛ رونالدو و سفر به سوئیس به همراه منچستری‌ها برای بازی در لیگ قهرمانان

عکس؛ رونالدو و سفر به سوئیس به همراه منچستری‌ها برای بازی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در اولین هفته از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فرداشب (سه شنبه) در ورزشگاه وانکدورف سوئیس به مصاف تیم یانگ بویز خواهد رفت و به همین علت بازیکنان و اعضای کادر فنی منچستر یونایتد امروز با هواپیما راهی کشور سوئیس شدند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو اولین بازی خود در منچستر یونایتد را مقابل نیوکاسل یونایتد در هفته اخیر از رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام داد و در این بازی خوش درخشید و نشان داد که همچنان بازیکنی است که روی فرم است و از آمادگی بالایی برخوردار است. او اکنون در منچستر یونایتد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در دوره دوم حضورش در این باشگاه انجام خواهد داد. رونالدو در دوره اول حضورش در شیاطین سرخ یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و اکنون در دوره دوم حضورش در این باشگاه به دنبال تکرار این افتخار و قهرمانی در تورنومنت محبوب خود است، امری که در سه فصل اخیر در یوونتوس در آن ناکام مانده است.

رونالدو به همراه بازیکنان و مربیان منچستر یونایتد راهی سوئیس شد و تصاویر آن توسط باشگاه منچستر یونایتد و همچنین رسانه های مختلف منتشر شد چرا که این اولین سفر رونالدو در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد برای بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا است.

1470