دلیل خوشحالی عجیب تنیسور روس مشخص شد؛ تقلید از بازی فیفا

دلیل خوشحالی عجیب تنیسور روس مشخص شد؛ تقلید از بازی فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل مدودف عادت ندارد که از بردهایش خوشحالی کند اما وقتی که قهرمان مسابقات آمریکا شد و نواک جوکوویچ را در فینال شکست داد نتوانست جلوی خود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تنیسور روس پس از آن که آخرین امتیاز بازی را کسب کرد به شکل عجیب و متفاوتی رو زمین افتاد. کمی بعد سروارا مربی او که عنوان بهترین مربی مسابقات را کسب کرده بود، گفت که مدودف به خاطر علاقه اش به بازی فیفا و یکی از خوشحالی های معروف این بازی این کار را کرده است. وی گفت:" من نمی دانستم که چه کار می کند. درون زمین از او پرسیدم:" این دیگر چه بود؟" و در جوابم گفت:" هیچی، فیفا!"

زمانی که مدودف در مقابل رسانه ها حاضر شد با جزئیات بیشتری در این باره حاضر شد و گفت:" یک شب در ویمبلدون نمی خواستم بخوابم. افکار دیوانه واری داشتم. با خودم گفتم که می توانم ویمبلدون را ببرم و در تصوراتم گفتم که نواک یا هر کس دیگری را شکست خواهم داد اما نمی خواستم خوشحالی ام تکراری و خسته کننده باشد. می خواستم کار خاصی انجام بدهم. معمولا با پلی استیشن، فیفا بازی می کنم. اسم این خوشحالی، "ماهی مرده" است. اگر حریفتان را در زمان بازی کردن بشناسید خیلی از اوقات این خوشحالی را انتخاب می کنید. با برخی دوستانم فیفا بازی می کردیم و گفتند که این کار فوق العاده است. هدفم این نبود که در تیتر روزنامه ها بروم و در مورد خوشحالی ام صحبت کنند. به دنبال تبلیغ برای فیفا نیستم اما می خواستم خوشحالی ام خاص باشد و می خواستم آن را به دوستانم و علاقمندان به فیفا تقدیم کنم."

4125