نویر: بازی 2-8 را فراموش کردیم/ ناگلزمان: فردیتِ زمان مسی وجود ندارد

نویر: بازی 2-8 را فراموش کردیم/ ناگلزمان: فردیتِ زمان مسی وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان و سرمربی بایرن مونیخ پیش از مسابقه فردا شب برابر بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان بایرن مونیخ پیش از مصاف فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نیوکمپ در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های او را در ادامه می خوانید:

کومان از بازی لیسبون به عنوان محرک و انگیزه برای بازیکنان خود استفاده می کند؟

"این صحبت ها بحث انگیزه دادن نیست. ما با یک تیم جدید و تغییر کرده روبرو خواهیم شد و نمی‌ خواهیم که با ذهنیت بازی لیسبون به زمین برویم. ما روی آن ها متمرکز شدیم و همان طور که گفتم، همه چیز عوض شده و با ذهنیت بازی 8-2 به بارسلونا نمی‌ رویم."

همچنین یولیان ناگلزمان، سرمربی باواریایی ها نیز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی صحبت کرد:

"لواندوفسکی وضعیت خوبی دارد و برای فردا آماده است. گنبری با ماست ولی تولیسو نه."

"ما هنوز ترکیب خود را مشخص نکرده ایم، هیچ دلیلی برای تغییر خط دفاعی به دلیل عملکردمان وجود ندارد."

"همه افراد حاضر در لیست ما، این شانس را دارند که بخشی از ترکیب اصلی تیم باشند."

بدون مسی چه چیزی تغییر می کند؟

"نمی توانم بگویم بارسلونا الان بهتر است یا بدتر، اما من می گویم آن ها متفاوت هستند. ما آماده هر چیزی هستیم. من فکر نمی کنم بارسلونا در حال حاضر بدتر باشد. اگر آن ها بهتر شده باشند، این را آینده نشان می‌ دهد. اما ما قطعاً می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم."

آیا فکر می کنید به دلیل نتیجه 8-2 شانس بیشتری دارید؟ 

"چه ما مدعی برد باشیم و چه نباشیم، این حرف های شما رسانه هاست، مهم تر این است که ما خیلی خوب بازی کنیم. بازی دشوار خواهد بود، اما ما واقعاً خوشحالیم که در یک ورزشگاه زیبا در یک شهر زیبا مقابل یک باشگاه با قدمت بازی می کنیم. اگر در مورد آمار صحبت کنیم، بارسلونا برای 2-5-3 برنامه ریزی می کند و وقتی این سیستم را پیاده کرده نتایج بهتری داشته است. بردن لیگ قهرمانان، آرزوی هر تیمی در فوتبال اروپا است و بنابراین برای ما نیز همه بازیکنان می خواهند دوباره قهرمان شوند."

بارسلونا تیمی بهتر از بازی لیسبون است یا بدتر؟

من فکر می کنم آن ها تیم کاملاً متفاوت خواهند بود، من بهتر یا بدتر نمی دانم. خوب است که دوباره تماشاگران در ورزشگاه حضور داشته باشند. هیچ بازیکنی نباید نگران این باشد که صدای تماشاگران خیلی زیاد باشد. یک یا دو باشگاه در اروپا وجود دارد که جو آن ها فوق العاده است، شاید بدتر از بشیکتاش. بارسلونا دیگر فردیتی که با مسی داشت را ندارد، اما بازیکنانی دارد که می توانند از سایه لئو خارج شوند؛ برای مثال فرانکی دی یونگ و پدری. بارسلونا با لئو مسی فوق العاده بود. در حال حاضر بارسلونا بازیکنانی با نقش رهبری در سنین پایین دارد. همه بازیکنان به نقش خود پایبند هستند و سعی می کنند تا آن جا که ممکن است توپ را به دست آورند. در مورد مسی همیشه این طور نبود و این موضوع کمی تغییر کرده است. ما آماده هر چیزی هستیم."

آیا بایرن مونیخ شانس بیشتری دارد؟

"من فکر می کنم این یک مسأله رسانه ای است؛ دو تیم در زمین با هم دیدار می کنند و این موضوع، بستگی به شرایط دو تیم در روز بازی دارد. من فکر می کنم بارسلونا می تواند برای قهرمانی رقابت کند."

آیا عصبی و مضطرب هستید؟! دیگر مسی یا گریزمان وجود ندارد! 

"ممنون من خوبم! تنش و اضطراب، کمی قبل از مسابقه شروع می شود. اما فکر نمی کنم با مسابقات دیگر تفاوتی داشته باشد."

9404