پیش‌بازی النصر – تراکتور/ دست خالی فیروز کریمی

پیش‌بازی النصر – تراکتور/ دست خالی فیروز کریمی

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور در شرایطی فوق‌العاده ویژه و خاص آماده بازی با النصر عربستان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با فقط 16 بازیکن به قطر رفته تا شانسش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را امتحان کند. تراکتور امیدوار بود کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست این باشگاه برای اینکه چند بازیکن به فهرستش اضافه کند، موافقت کند منتهی AFC خواسته تراکتور را نپذیرفت تا تراکتور با دست خالی آماده بازی با شاگردان مانو منزس شود.

در چند وقت اخیر، تراکتور با انواع و اقسام مشکلات روبرو بوده است. از پنجره نقل و انتقالات بسته و جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم گرفته تا اعتراض برخی هواداران این تیم نسبت به وضعیت مدیریتی و مالکیت باشگاه که باعث تعطیلی باشگاه تراکتور شد! و محمدرضا زنوزی تصمیم گرفت قید تیمداری را بزند منتهی نهایتا او از تصمیمش صرف نظر کرد.

مشکلات تراکتور در چند وقت اخیر به حدی عجیب و البته زیاد بوده که فراز کمالوند – که با هدف قهرمان کردن این تیم در لیگ بیست و دوم به تبریز برگشته بود – کمتر از دو ماه بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تراکتور، از هدایت این تیم استعفا داد تا فیروز کریمی دوباره روی نیمکت تراکتور بنشیند و حالا با 4-3 جلسه تمرین، به استقبال بازی با النصر برود و امیدوار باشد فردا شب شرایط بازی باب میل او و شاگردانش باشد.

سه‌شنبه 23 شهریور 1400

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

النصر عربستان – تراکتور ساعت 20.30

1984