بارسلونا به کابوسش در اروپا رسید

بارسلونا به کابوسش در اروپا رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سه شنبه کارش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ را مقابل بایرن مونیخ در مقابل حریفی آغاز می کند که آخرین تقابلش با باواریایی ها با خاطره ای تلخ و شکست با نتیجه هشت بر دو در لیسبون همراه شد.

به گزارش فوتبالی، توماس مولر کابوس بزرگ بارسلونا نیز درون زمین خواهد بود. مولر که دوشنبه 32 ساله شد، در پنج بازی مقابل بارسا شش گل زده و رکورد دار گلزنی مقابل بارسا در لیگ قهرمانان اروپاست. 

مولر در نیمه نهایی فصل 13-2012 در آلیانس آرنا دبل کرده بود و در نیوکمپ گلی دیگر را به ثمر رساند تا بایرن را به سمت فینال هل بدهد در حالی که نیمه نهایی فصل 15-2014 هر چند که در بازی برگشت مقابل بارسا گل زد اما نتوانست به تیمش برای کامبک زدن کمک کند. مولر در بازی معروف 8-2 نیز مقابل بارسا دبل کرد و پاس گل داد تا خوش بدرخشد. توماس مولر در شش بازی در فصل جاری دو گل زده و دو پاس گل داده و فردا دوباره در نیوکمپ  تلاش خواهد کرد تا بهترین نمایش خود را مقابل بارسا و کومان داشته باشد.

بارسلونا پس از تعویق بازی مقابل سویا با آمادگی بدنی نسبتا بالایی به بازی مقابل بایرن مونیخ می رسد و کومان امیدوار است که کاتالان ها بتوانند در این بازی در مقابل حریف قدرتمندشان آبروداری کنند و نتیجه خوبی کسب کنند.

4125