مقصد جدید ستاره سابق منچسترسیتی مشخص شد: شبکه تلویزیونی

مقصد جدید ستاره سابق منچسترسیتی مشخص شد: شبکه تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - کانال پلاس گزارش داده است که سمیر نصری ملی پوش سابق فوتبال فرانسه به گروه کارشناسان ویژه برنامه چمپیونزلیگ این شبکه ملحق شده است.

به گزارش فوتبالی، رودی گارسیا مربی سابق المپیک لیون و اریک آبیدال مدیر ورزشی سابق بارسلونا دیگر کارشناسان مشهور این شبکه برای پوشش بازیهای چمپیونزلیگ در فصل 22-2021 خواهند بود.

سمیر نصری پس از اتمام قراردادش با اندرلخت در سال 2020 بدون تیم بود و در یک سال اخیر در تیمی بازی نکرده است. نصری 34 ساله هنوز پایان دوران فوتبالش را اعلام نکرده است.

نصری که زمانی در منچسترسیتی و آرسنال می درخشید از سال 2017 به بعد در سراشیبی قرار گرفت و پس از حضور در آنتالیا اسپور، وستهام و اندرلخت بدون تیم ماند. در حقیقت نصری مجموعا در این سه تیم در سه سال 20 بازی داشت و چهار گل زد که آمار ضعیفی به شمار می رود و به همین خاطر بود که این بازیکن بدون تیم مانده بود اما حالا بینندگان تلویزیونی می توانند دوباره چهره وی را ببینند که به عنوان یکی از ستارگان ویژه برنامه چمپیونزلیگ به کانال پلاس ملحق شده است. بازیهای لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب در دور اول مرحله گروهی آغاز خواهد شد و به نظر می رسد که هواداران بازیهای جذابی را خواهند دید.

4125