تلاش یوونتوس برای به خدمت گرفتن یک هافبک جدید

تلاش یوونتوس برای به خدمت گرفتن یک هافبک جدید

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران یوونتوس در تلاشند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هافبک تیم موناکوی فرانسه را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، پس از جذب مانوئل لوکاتلی پس از انجام مذاکرات طولانی و طاقت فرسا، یوونتوس همچنان امیدوار بود که با جذب یک بازیکن دیگر در خط میانی، تیم خود را تقویت کند. در همین راستا، نام چندین بازیکن به این باشگاه پیوند خورده بود، اما در نهایت هیچ یک از آن ها نیامدند و بیانکونری با همان لوکاتلی، نقل و انتقالات تابستانی را به پایان رساند.

با این حال، تیم نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در حال آماده سازی برای تایم بعدی می باشد و ظاهراً بیانکونری ها تلاش خود را برای جذب یک هافبک در ژانویه از سر گرفته و یک نام خاص را دنبال می کنند.

طبق این گزارش، یوونتوس هنوز مشتاق جذب اورلین چوآمنی از موناکو است و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تلاش دیگری را آغاز خواهد کرد.

بیانکونری در تابستان سعی کرد این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما موناکو اجازه جدایی او به عنوان بازیکن قرضی با حق خرید را نداد.

از ویژگی های این هافبک 21 ساله و 185 سانتی متری می توان به تکل زدن، برتری در نبردهای هوایی و موقعیت یابی اشاره کرد؛ همچنین قیمت این بازیکن در بازار حدود 30 میلیون یورو می باشد.

مانوئل لوکاتلی در حال حاضر به عنوان بازیساز اصلی در ترکیب تیم مکس آلگری بازی می کند، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که این بازیکن ایتالیایی بهتر است در نقش هافبک باکس تو باکس بازی کند و یک بازیکن دیگر جانشین او شود.

9404