آیا بایرن مونیخ توانایی پرداخت مبلغ خرید هالند را دارد؟

آیا بایرن مونیخ توانایی پرداخت مبلغ خرید هالند را دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینتس رومنیگه رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ مدعی است که مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا توانایی پرداخت مبلغ ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در دو فصل گذشته ارلینگ هالند به یکی از ستاره‌های جوان اروپا تبدیل شده است. این مهاجم بیست و یک ساله از زمان پیوستنش به دورتموند موفق به زدن 65 گل در 65 بازی شده که آمار بسیار خارق العاده‌ای محسوب می‌شود. درخشش هالند باعث شده تا تیم‌های بزرگ اروپایی همچون بایرن مونیخ، دورتموند و منچستریونایتد به دنبال جذب او باشند. 

به نقل از سایت گل، رومنیگه اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گویی با AS گفت: "من واتسکه رئیس باشگاه دورتموند را می‌شناسم و او روی حرفش می‌ماند. او گفت که آن‌ها قصد فروش هالند را ندارند و او را در پایان حفظ کردند. نگه داشتن هالند در بوندسلیگا پس از سال 2022 کار بسیار سختی است و فکر کنم که یک بند فسخ در قراردادش وجود دارد. هالند قصد متوقف شدن ندارد و از همین حالا باشگاه‌ها به دنبال متقاعد کردن او و مدیربرنامه‌هایش هستند. با وجود بند فسخ، او به باشگاهی خواهد رفت که بیشترین دستمزد را به او پیشنهاد دهد و در این صورت، هیچ تیمی از بوندسلیگا از جمله بایرن مونیخ قادر به جذب او نیست."

4416