خوشحالی سرمربی چلسی بابت ممانعت کردن از خروج ستاره انگلیسی

خوشحالی سرمربی چلسی بابت ممانعت کردن از خروج ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اعتراف کرد بابت اجازه ندادن به خروج کالوم هادسون اودوی ستاره بیست ساله انگلیسی از استمفورد بریج بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بروسیا دورتموند علاقه خود را به جذب کالوم هادسون اودوی آشکار کرد و می‌خواست تا در روز آخر پنجره، این وینگر تکنیکی را به سیگنال ایدونا پارک ببرد. با این حال، توماس توخل و سران چلسی مذاکرات متوقف و اجازه خروج به این بازیکن را ندادند و توخل اعلام کرد که به او نیاز دارد. هادسون اودوی در سه بازی ابتدایی چلسی در لیگ برتر جزیره، نیمکت نشین بود، اما در دیدار شنبه شب مقابل استون ویلا، از ابتدا به میدان رفت.

به نقل از سایت گل، اگرچه سرمربی سابق دورتموند و پاریسن ژرمن اعتراف کرد که رفتن اودوی به آلمان، به نفع او بود، اما وی نمی‌توانست اجازه چنین انتقالی را بدهد. او به خبرنگاران گفت: "ما با هم حرف زدیم و من تصمیم خیلی ساده‌ای در روز آخر پنجره گرفتم. نمی‌توانیم بازیکنانی را که در لیست 18 نفره تیم هستند، به فروش برسانیم. اودوی بازیکنی است که می‎تواند در چند پست همچون، پیستون چپ و راست، وینگر و پست شماره ده بازی کند. او را به خوبی می‌شناسیم و امکان نداشت که به او اجازه خروج دهیم."

4416