مورینیو پس از پیروزی در هزارمین بازی: دروغ گفتم و همیشه از این بازی می‌ترسیدم!

مورینیو پس از پیروزی در هزارمین بازی: دروغ گفتم و همیشه از این بازی می‌ترسیدم!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرافتخار پرتغالی آ اس رم، امشب هزارمین بازی‌اش را به عنوان سرمربی تجربه کرد و موفق شد به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب، دو تیم رم و ساسولو از چهارچوب هفته سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند که در پایان جالوروسی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند. استفان الشعراوی و برایان کریستانته گلزنان رم در این بازی بودند. این دیدار، هزارمین دیدار ژوزه مورینیو در قامت سرمربی یک باشگاه بود و توانست در این بازی حساس به پیروزی برسد. 

به نقل از سایت گل، مورینیو در هزار بازی موفق به کسب 638 پیروزی، 205 تساوی و 157 شکست شده است. او همچنین موفق به کسب جام‌های زیادی از جمله قهرمانی در لالیگا، سری آ، لیگ برتر انگلیس و و همچنین 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است. 

مورینیو پنجاه و هشت ساله در سال 2000 کار خودش را در بنفیکا آغاز کرد و موفق به کسب 6 برد در 11 بازی شد.  او بعد از این باشگاه، سرمربیگری پورتو را بر عهده گرفت و توانست در سال 2004 به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. مورینیو در ادامه راهی چلسی شد و توانست نام این تیم را در بین مدعیان جدید لیگ برتر انگلیس مطرح کند. مورینیو همچنین در سال 2010 موفق به کسب سه گانه تاریخی با اینتر شد. پس از اینتر به رئال مادرید رفت و در آن جا توانست لالیگا و کوپا دل ری را فتح کند.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفتم: "در این چند روز دروغ‌های زیادی بابت بی اهمیت بودن این بازی گفتم. واقعا از این که در هزارمین بازی‌ام شکست بخورم، می‌ترسیدم. وقتی که پیروز شدیم، همچون بچه‌های دوازده ساله شروع به جشن گرفتن کردم."

4416