اولین استارت قاسمی نژاد؛ شروع رویایی با گل؟

اولین استارت قاسمی نژاد؛ شروع رویایی با گل؟

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال امید زیادی دارند تا امین قاسمی نژاد خرید جدید این تیم در بازی با الهلال گلزنی هایش را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کمتر از 24 ساعت تا آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، استقلال در استادیوم زعبیل دبی به مصاف الهلال می رود. آبی پوشان یکشنبه شب آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه زعبیل الوصل، محل برگزاری این مسابقه برگزار کردند و آخرین توصیه های تاکتیکی را نیز زیر نظر کادرفنی مرور کردند.

امین قاسمی نژاد مهاجم جدید آبی ها نیز همچون روزهای گذشته، در این جلسه تمرین حضور داشت. بازیکنی که در انتقالی پر سر و صدا از پدیده جدا و راهی تهران شد و تا آخرین لحظات کسی به درستی نمی دانست که این بازیکن سر از استقلال در می آورد یا پرسپولیس ولی در نهایت انتقالی که باید در زمستان گذشته شکل می گرفت، در این تابستان رخ داد و او لباس آبی را بر تن کرد.

با جدایی قایدی و دیاباته، استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه گردید و امین قاسمی نژاد نیز در همین راستا و برای تقویت بار هجومی آبی پوشان جذب شد. بازیکنی که هر چند دیر به فوتبال ایران معرفی شد ولی در طی سالهای اخیر همواره یکی از برترین های لیگ برتر بوده و تیم های بزرگ فوتبال ایران نیز به فکر جذب او بودند تا در نهایت این بازیکن راهی استقلال شد.

 قاسمی نژاد برای دیدار فردا شب، یکی از امیدهای گلزنی استقلال است. با توجه به ضعف عبدالله المعیوف سنگربان الهلال روی شوت های از راه دور، قاسمی نژاد که در زدن ضربات پرقدرت از فواصل دور توانایی بالایی دارد، می تواند در این زمینه تأثیرگذار بوده و با شلیک های پرقدرت از پشت محوطه جریمه،س دروازه حریف را با تهدید جدی روبرو کند.

قاسمی نژاد به احتمال فراوان فردا در ترکیب اصلی استقلال حضور دارد و چه شروعی بهتر از اینکه این بازیکن در همان گام نخست و در نبرد حساس برابر الهلال موفق به گلزنی شود. اتفاقی که اگر با پیروزی استقلال همراه شود، باعث افزایش محبوبیت او نیز در نزد هواداران همراه خواهد شد.

 به هر شکل امین قاسمی نژاد یکی از امیدهای اصلی استقلال برای گلزنی در دیدار فردا شب است. بازیکنی که برای اولین بار لباس آبی را بر تن خواهد کرد و قصد دارد با درخشش مقابل تیم قدرتمند و متمول الهلال، جای خالی دیاباته و قایدی را پر کند.

۴۱۵۴