رونالدو و تکرار یک قاب در رئال مادرید و منچستریونایتد پس از 8 سال (عکس)

رونالدو و تکرار یک قاب در رئال مادرید و منچستریونایتد پس از 8 سال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (شنبه) کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را در منچستر یونایتد انجام داد و بدین ترتیب پس از انتقال از یوونتوس به منچستر یونایتد، دومین دوره حضور او در جمع شیاطین سرخ استارت خورد.

به گزارش فوتبالی، پس از انجام اولین بازی رونالدو در منچستر یونایتد و دو گلی که او به ثمر رساند، نگاه رسانه ها به طور ویژه ای به کریستیانو رونالدو و دوره دوم حضور او در منچستر یونایتد دوخته شد. البته که با توجه به اینکه این دومین حضور رونالدو در منچستر یونایتد بود، تکرار یک سری از عکس ها و صحنه ها در این بازی، امری طبیعی و عادی به نظر می رسید اما این قاب که اکنون پس از 8 سال برای رونالدو تکرار شده است مربوط به ‌هم تیمی بودن فوق ستاره پرتغالی با رافائل واران است.

در واقع رافائل واران هم در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از رئال مادرید به منچستر یونایتد پیوست و اکنون در جمع شیاطین سرخ دوباره با رونالدو هم‌تیمی شده است. در یکی از تصاویر که مربوط به سال 2013 است، رونالدو و واران در رئال مادرید یکدیگر را در آغوش می کشند و اکنون در سال 2021 و در اولین بازی کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ این اتفاق تکرار شد.

1470