لایک سرلک پس از دیسلایک مقابل سوریه

لایک سرلک پس از دیسلایک مقابل سوریه

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها این روزها شرایط ایده‌الی در تاجیکستان دارد.

به گزارش فوتبالی،میلاد سرلک که در دیدار مقابل سوریه و پس از برخورد با عمر خریبین به شدت از ناحیه سر مصدوم شد و از زمین بیرون رفت، پس از آن اتفاق در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا نگرانی یحیی گل‌محمدی پیش از سفر به تاجیکستان بابت او برطرف شود.

سرلک جزو آن دسته از بازیکنانی بود که فصل گذشته و در لیگ قهرمانان آسیا اولین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و اتفاقا نمایش فوق العاده ای داشت، او که در میانه میدان یک بازیکن تاثیرگذار برای یحیی به شمار می‌رود در لیگ بیستم به یک ستاره در خط هافبک قرمزها تبدیل شد و در بسیاری از هفته‌ها، میلاد حتی یک نفر از بین کمال یا احمد را نیمکت‌نشین کرد. او در پرسپولیس فراتر از حد انتظار ظاهر شد و پس از درخشش در این تیم، حتی پیراهن تیم ملی را هم به دست آورد.

نکته مهم درباره اهمیت بازگشت سرلک به تمرینات پرسپولیس در آستانه بازی مقابل استقلال تاجیکستان این بود که باتوجه به جدایی نوراللهی و مصدومیت کامیابی‌نیا، پرسپولیس فقط رضا اسدی را در این پست داشت و در صورت نرسیدن اسدی، باید با محمد شریفی جوان و کم تجربه مقابل استقلال تاجیکستان به میدان می‌رفت.

سرلک به کمک مهارتش در قطع کردن توپ و ارتباط بین بازیکنان، می‌تواند به یک مهره بسیار مهم برای پرسپولیسی‌ها مقابل استقلال تاجیکستان تبدیل شود. 

او در عکسی که از سوی بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس منتشر شده است شرایطش را اینگونه و با علامت لایک به عکاس قرمزها نشان می دهد تا نگرانی هایی که در رابطه با او وجود داشت از بین رفته و کادر فنی پرسپولیس امیدوار به تکرر نمایش های خوب او این بار در شهر دوشنبه باشد.

7655