اینزاگی: بابت این دو امتیاز از دست رفته، حسرت زیادی می خوریم

اینزاگی: بابت این دو امتیاز از دست رفته، حسرت زیادی می خوریم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نراتزوری ضمن گلایه از بازیکنان تیمش، معتقد است آن ها باید از موقعیت ها برای باز کردن دروازه سمپدوریا، بهتر استفاده می کردند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از کسب نتیجه تساوی دو بر دو مقابل سمپدوریا در خانه حریف به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"حسرت عمیقی برای ما وجود دارد زیرا بایستی در این بازی برنده می شدیم و می توانستیم این کار را انجام دهیم. هوا گرم بود و چمن در بهترین شرایط نبود اما همچنان معتقدم مقابل حریفی خطرناک، خوب بازی کردیم. ما باید آن چه اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل کنیم، زیرا تیمی مانند تیم ما که دو بار جلو می افتد، باید برنده شود. ناامید کننده است اما با اطمینان پیش می رویم. کسب هفت امتیاز از سه بازی که دو مورد آن خارج از خانه بوده، راضی کننده است."

"وقتی به اینتر آمدم، می دانستم باشگاه مجبور است بازیکنان مهمی را بفروشد اما بازیکنانی را آوردیم که مناسب ایده های فوتبالی من هستند. من فکر می کنم مشکلات امروز مربوط به بازی های ملی نیست زیرا ما دو گل که یکی از آن ها تقریبا گل به خودی (توسط ژکو) و دیگری نیز گل کلاس جهانی بود را دریافت کردیم و در بهترین لحظه یعنی زمانی که فضا برای ما مهیا شده بود، سه موقعیت مهم توسط پریشیچ، لائوتارو و هاکان هدر رفت. در مقابل تیمی سازمان یافته قرار گرفته بودیم و می توانستیم در ادامه، گل سوم را بزنیم اما مصدومیت سنسی باعث شد 10 نفره بازی را تمام کنیم."

"برای مشکل پیش آمده در زانوی سنسی که خبر خوبی برای ما نیست، متاسفم و احتمالا مدتی او را در اختیار نخواهیم داشت (از جمله دیدار با رئال مادرید) و بعد از معاینات، مدت دوری او مشخص خواهد شد. سنسی دو روز به خوبی تمرین کرده بود و فکر می کردم بتواند در این مسابقه نیز خوب کار کند. خواهیم دید باستونی نیز به بازی با رئال مادرید می رسد یا نه."

"بازی کرد لائوتارو از اول؟ روز گذشته ویدال و کورئا برخلاف وسینو موفق به تمرین شدند و به نظرم رسید که لائوتارو بهتر از بقیه ریکاوری کرده است. سانچز نیز فقط سه روز با ما تمرین کرده بود و نمی توانستیم او را از ابتدا بازی دهیم. دی مارکو؟ فدریکو گزینه ای عالی برای ماست و به بهترین شکل خودش را نشان داد. او می تواند در دفاع سه نفره و در پست وینگ بک بازی کند و دیدن تمریناتش لذتبخش است. به دلیل گرفتگی عضلانی که برای دی مارکو پیش آمد، مجبور به تعویضش شدم. در ضربات کاشته، او و هاکان بسیار خوب هستند."

9404