بررسی چرایی کاهش مدال های المپیک ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی چرایی کاهش مدال های المپیک ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت که در این نشست با حضور رییس کمیته ملی المپیک کشور به چرایی کاهش مدال‌های ورزشکاران ایران پرداخته شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجید نصیرایی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور سیدعباس صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، وی در گزارش‌خود به چالش‌های این کمیته به ویژه در حوزه مسائل مالی اشاره کرد و همچنین در ادامه به سؤالات نمایندگان نیز پاسخ داد.

وی افزود: صالحی امیری در پاسخ به سوال نمایندگان در خصوص چرایی کاهش مدال‌های ورزشکاران ایران در المپیک توکیو نسبت به دوره‌های قبلی عنوان کرد که کمیته ملی المپیک تنها برگزارکننده است و مسائل اجرایی در حوزه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است، وی همچنین تاکید کرد که کاهش تعداد مدال‌های ورزشکاران در المپیک توکیو دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به ضعف در عملکرد فدراسیون‌های ورزشی و کم توجهی به ورزش‌های پایه همچون دو میدانی اشاره کرد.

نصیرایی تاکید کرد: در این نشست مدال‌آوری ورزشکاران پارالمپیک کشورمان نیز نتیجه مدیریت صحیح و عملکرد مناسب در این حوزه عنوان شد.

۴۱۵۴