بازگشت دروازه‌بان سابق چلسی و آرسنال به رشته هاکی روی یخ!

بازگشت دروازه‌بان سابق چلسی و آرسنال به رشته هاکی روی یخ!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان سابق تیم ملی جمهوری چک و باشگاه های چلسی و آرسنال، مجددا با تیم هاکی گیلفورد فونیکس انگلیس قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، پیتر چک، دروازه بان سابق تیم ملی جمهوری چک و تیم های چلسی و آرسنال، در فصل 2020-2019 برای تیم هاکی گیلفورد فونیکس انگلستان شش بازی انجام داده و در اولین بازی هم با ارائه نمایشی درخشان، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود. این دروازه بان سابق میادین فوتبال که در حال حاضر به عنوان بازیکن هاکی به شمار می آید، در فصل گذشته به دلیل آن که نامش در میان لیست بیست و پنج نفره چلسی برای لیگ برتر قرار گرفت، در تیم هاکی گیلفورد فونیکس حضور نداشت؛ اما حالا دوباره با این تیم قرارداد رسمی امضا کرده و از این پس برای این تیم در رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

پیتر چک که سابقه انجام 124 بازی ملی را در کارنامه خود دارد، در سال 2004 به لیگ برتر آمد و با قراردادی به ارزش 7 میلیون پوند به چلسی پیوست. او در اولین فصل حضور خود در این تیم موفق شد با هدایت ژوزه مورینیو در 38 بازی، 24 کلین شیت ثبت کند که بیشترین رکورد در طول یک فصل رقابت های لیگ برتر به شمار می رود. چلسی موفق شد در آن فصل و پس از 50 سال، قهرمان رقابت ها شود و این در حالی بود که در طول بازی ها تنها 15 گل دریافت کرده بود. چک 11 سال در استمفوردبریج حضور داشت و 4 قهرمانی لیگ برتر، 4 قهرمانی جام اتحادیه و 3 جام حذفی به دست آورد. چک همچنین توانست با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود تا برای اولین بار، تیمی از لندن این جام را فتح کند. در فصل 2015-2014، تیبو کورتوا جانشین پیتر چک در دروازه چلسی شد و این بازیکن چک تبار با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند راهی آرسنال شد. چک 129 بازی نیز برای آرسنال انجام داد اما مدتی بعد، برند لنو جانشین چک در دروازه توپچی ها شد.

9404