توضیحات دل‌پیرو در واکنش به نتیجه بازی دیشب یوونتوس و ناپولی

توضیحات دل‌پیرو در واکنش به نتیجه بازی دیشب یوونتوس و ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج ضعیف اخیر تیم فوتبال یوونتوس در مسابقات آغازین فصل جدید سری آ ایتالیا خصوصا شکست شب گذشته این تیم مقابل ناپولی، واکنش کارشناسان فوتبال کشور چکمه ای و پیشکسوتان بانوی پیر را به دنبال داشته و در یکی از این موارد، اسطوره بیانکونری و آتزوری نسبت به عملکرد شاگردان مکس آلگری واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورت، از چهارچوب هفته سوم سری آ ایتالیا، دو تیم ناپولی و یوونتوس از ساعت 20:30 شب گذشته به وقت تهران در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل به میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف هم رفتند. ناپولی از دو دیدار قبلی خود موفق به کسب شش امتیاز کامل شده بود اما بانوی پیر با یک تساوی و یک باخت خانگی، تنها یک امتیاز کسب کرده بود و مکس آلگری برای وارد نشدن تیمش به بحران، باید در این دیدار به پیروزی می‌ رسید که البته توفیقی در این زمینه به دست نیاورد.

در همین رابطه، آلساندرو دل‌پیرو، پیشکسوت فوتبال ایتالیا و اسطوره بیانکونری که میان هواداران متعصب یوونتوس با عنوان 'پادشاه تورین' شهرت دارد، بعد از شکست شب گذشته راه راه پوشان تورینی مقابل ناپولی، در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار شبکه اسکای اسپورت گفت:

"یوونتوس بدون شک مشکلاتی دارد، اما باید بگویم که آن ها بدون چهار بازیکن اصلی خود بازی کردند. فدریکو کیه‌زا، خوان کوادرادو و پائولو دیبالا؛ این بازیکنان همراه با ماتیاس دلیخت، بازیکنانی هستند که تفاوت ها را در میدان مسابقه ایجاد می کنند و هر کسی در هر تیمی که مربیگری کند، آرزوی داشتن چنین نفراتی را در ذهن دارد. نفراتی که قادرند قفل مسابقه را باز کنند و این توانایی را دارند که اصطلاحا بازی را برای تیمشان درآورند."

9404