علاقه مديران منچستریونایتد به هافبک فرانسوی المپیک مارسی

علاقه مديران منچستریونایتد به هافبک فرانسوی المپیک مارسی

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود مديران باشگاه منچستر یونایتد انگلیس آماده بررسی پروژه خرید احتمالی بوباکار کامارا، بازیکن تیم فرانسوی المپیک مارسی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، بوباکار کامارا، هافبک بیست و یک ساله فرانسوی تیم المپیک مارسی، یکصد و بیست و پنج بازی برای این باشگاه در لوشامپیونه انجام داده و سه گل هم به ثمر رسانده و پنج پاس گل نیز ارسال کرده است اما قرارداد این بازیکن در ژوئن آینده با باشگاه فرانسوی به پایان می رسد.

بنابراین این بازیکن آزاد است که در ماه ژانویه در مورد پیش قرارداد، با باشگاه های دیگر مذاکره کند و تصور می شود که تعدادی از تیم ها به بازیکن تیم ملی زیر بیست و یک سال فرانسه علاقمند هستند.

طبق این گزارش، مدیران منچستر یونایتد از نزدیک تحولات این پرونده و اتفاقات پیرامون بوباکار کامارا را زیر نظر دارند و می توانند در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای این جوان فرانسوی اقدام کنند.

با این حال، این گزارش ادعا می کند که شیاطین سرخ در مسیر جذب این هافبک فرانسوی از تیم مارسی، به احتمال زیاد با باشگاه هایی نظیر آرسنال انگلستان و سویا از اسپانیا رقابت خواهند کرد.

بوباکار کامارا پیش از این نیز در سه بازی ابتدایی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ که مقابل مونپولیه، بوردو و سنت اتین برگزار شده، با پیراهن المپیک مارسی به میدان رفته و بازی کرده است.

تصور می شود که منچستر یونایتد در حال بررسی گزینه های جایگزین برای وقتی است که توانایی پرداخت هزینه انتقال دکلان رایس از وستهام یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده را نداشته باشد.

9404