کاشته تماشایی و مهارنشدنی مدافع اینتر با سرعت 106 کیلومتر بر ساعت

کاشته تماشایی و مهارنشدنی مدافع اینتر با سرعت 106 کیلومتر بر ساعت

پایگاه خبری وفتبالی - فدریکو دی مارکو یکی از بهترین و بی نقص ترین کاشته های ممکن را این هفته در مقابل سمپدوریا به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، دفاع کناری ایتالیایی فصل گذشته را قرضی به هلاس ورونا رفته بود اما به نظر می رسد که در این مدت پیشرفت خوبی به عنوان یک بازیکن داشته است. دی مارکو حالا به باشگاه دوران کودکی خود برگشته است و می درخشد.

دی مارکو در بازی با سمپدوریا با نظر سیمونه اینزاگی در ترکیب اصلی قرار گرفت که در ضربه 18 یک گل بی نقص را با ضربه کاشته به ثمر رساند.  این بازییکن 23 ساله از نزدیکی محوطه جریمه یک ضربه آازاد فنی و دقیق را به ثمر رساند که دقت شوت وی باعث شد امیلیو آئودرو دروازه بان حریف هیچ واکنشی نداشته باشد.

شوت قدرتمند دی مارکو برای دروازه بان حریف غیرقابل مهار بود و بدین ترتیب این بازیکن هنر خود را در ضربات ایستگاهی به رخ کشید.  این اولین بار از فوریه 2009 تا کنون بود که اینتر با ضربه کاشته مستقیم به گل می رسید. دفعه قبلی ماریو بالوتلی چنین کاری کرده بود. سرعت شوت دی مارکو در این گل بی نظیر 106 کیلومتر بر ساعت بوده است. 

بازی اینتر و سمپدوریا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و نراتزوری ها نتوانستند ار این بازی پیروز شوند اما با این وجود سیمونه اینزاگی فهمید که می تواند در ادامه فصل به شکل ویژه ای روی دی مارکو حساب کند.

4125