داور بازی بایرن مونیخ و بارسلونا مشخص شد

داور بازی بایرن مونیخ و بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اولیور داور انگلیسی قضاوت بازی سه شنبه آینده میان بارسلونا و بایرن مونیخ در نیوکمپ را به عهده خواهد داشت که یکی از جذاب ترین بازیهای هفته اول مرحله گروهی چمپیونزلیگ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، استوارت برت و سیمون بنت در این بازی کمک داوران خواهند بود و دارن انگلند نیز نقش داور چهارم را دارد. استوارت آتول و پل تیرنی نیز در اتاق داور ویدیویی حضور خواهند داشت.

اولیور 36 ساله در نوامبر 2020 پیروزی بارسا مقابل دیناموکیف با نتیجه دو بر یک را قضاوت کرد. او در اکتبر همان سال قضاوت بازی بایرن و اتلتیکو را به عهده داشت که باواریایی ها با نتیجه چهار بر صفر پیروز شدند. وی در نوامبر 2019 قضاوت تساوی بدون گل بارسا و اسلاویاپراگ را به عهده داشت و در مارس 2018 نیز قضاوت پیروزی بایرن مقابل بشیکتاش با نتیجه سه بر یک را به عهده گرفته بود.وی در یوروی گذشته بازی اسپانیا وسوئیس را سوت زد که تیم انریکه در ضربات پنالتی صعود کرد. 

این اولین تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ از زمان بازی معروف و جنجالی است که باواریایی ها هشت بار دروازه تیم کاتالان را باز کردند و آنها را گلباران کردند. بارسا به نوعی در این بازی به دنبال اعاده حیثیت خواهد بود.

4125