احتمال غیبت دو ستاره بایرن مونیخ در دیدار با بارسلونا

احتمال غیبت دو ستاره بایرن مونیخ در دیدار با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است باواریایی ها از بکارگیری دو ستاره مهم خود در بازی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا محروم باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، در جریان پیروزی شیرین یولیان ناگلزمن برابر تیم سابقش در ورزشگاه رد بول آرنا، دو نگرانی برای بایرن مونیخی ها به وجود آمد. روبرت لواندوفسکی و سرژ‌ گنبری ضمن آسیب‌ دیدگی از زمین بازی بیرون رفتند. حالا کارشناسان نشریه معتبر کیکر آلمان از احتمال غیبت این دو بازیکن برابر بارسلونا خبر می دهند.

یولیان ناگلزمان بعد از بازی مقابل لایپزیش در این باره گفت:

"لواندوفسکی از ناحیه عضله داخلی ران دچار مشکل شده بود. برای احتیاط بیشتر، او را از زمین بازی خارج کردیم اما دوست داشتیم ۲۰ دقیقه بیشتر بازی کند. فکر نمی‌ کنم مشکل او جدی باشد. سرژ گنبری هم از ناحیه کمر دچار مشکل شده است. میزان دقیق آسیب‌ دیدگی او به زودی مشخص می‌ شود. امیدوارم او آسیب جدی ندیده باشد. فعلا فقط این را می‌ توانم بگویم."

کیکر در گزارش خود عنوان کرده که هر دو بازیکن وضعیت نامعلومی دارند و جزئیات بیشتر، فردا منتشر خواهد شد. بایرن مونیخ و بارسلونا سه شنبه شب در چارچوب نخستین دیدار از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌ روند.

9404