اسماعیل‌پور: فکر و ذکرمان بازی با صربستان است/ آماده‌سازی خوبی نداشتیم

اسماعیل‌پور: فکر و ذکرمان بازی با صربستان است/ آماده‌سازی خوبی نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش فوتسال ایران می‌گوید انتظارات از این تیم در مسابقات جام جهانی لیتوانی بالا است و کلید صعود به مراحل بالاتر دیدار نخست با صربستان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران از روز سه شنبه این هفته کارش را در جام جهانی فوتسال به میزبانی لیتوانی آغاز می کند. ملی پوشان کشورمان که در گروه ششم با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه هستند، از ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه در نخستین گام با صربستان روبرو می شوند.
احمد اسماعیل پور ملی پوش فوتسال ایران معتقد است انتظارات از تیم ملی به واسطه کسب عنوان سوم در دوره گذشته مسابقات جام جهانی بالا است. وی در این خصوص گفت: شرایط خوبی داریم. ان شاءالله شروع خوب و پرقدرتی در جام جهانی داشته باشیم و نتایج دوره قبل را تکرار کنیم. هرچند که کار سختی است و انتظارات از تیم ما بالا است.

ملی پوش فوتسال ایران در خصوص صربستان و اینکه در یکی از بازی های تدارکاتی خود موفق شده است برزیل را با نتیجه تساوی متوقف کند، گفت: بازی سختی با صربستان داریم. صربستان دو بازی خوب با برزیل انجام داده است. آنها یک مربی برزیلی خوب دارند که تمام بچه های ما را آنالیز کرده و تیم ما را می شناسد.

اسماعیل پور افزود: البته ما هم صربستان را آنالیز کرده ایم و امیدواریم در این مسابقه برنده شویم. بازی به بازی پیش می رویم و فکر و ذکرمان مسابقه نخست است. به نظرم کلید صعودمان از مرحله گروهی، بازی با صربستان است.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که چقدر به صعود تیم ملی به جمع چهار تیم و قرار گرفتن روی سکو امیدوار است؟ تاکید کرد: ما آماده سازی خوبی نداشته ایم. اگر از مرحله گروهی صعود کنیم، مطمئنا یک بازی سخت قبل از مرحله یک چهارم داریم و اگر برنده شویم می توانیم جزو چهار تیم برتر جام جهانی باشیم.

6641