رسمی؛ مدافع سابق چلسی و آرسنال به فلامینگوی برزیل پیوست

رسمی؛ مدافع سابق چلسی و آرسنال به فلامینگوی برزیل پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کهنه ار برزیلی که سابقه بازی در تیم های لندنی چلسی و آرسنال را در کارنامه دوران فوتبال حرفه ای خود دارد، با امضای قراردادی رسمی به تیمی از لیگ کشور خودش برزیل ملحق شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آمریکای لاتین، داوید لوئیز، مدافع با تجربه و اهل برزیل که سابقه حضور در خط دفاعی باشگاه آرسنال انگلیس را با خود یدک می کشد، در انتقالی آزاد و با امضای قراردادی رسمی تا دسامبر سال ۲۰۲۲ به باشگاه فلامینگو از لیگ کشورش برزیل پیوست. این مدافع میانی کهنه کار حالا پس از چهارده سال، دوباره به لیگ فوتبال برزیلی بازگشته است که آخرین بار در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ در چارچوب همین لیگ و به عنوان عضوی از باشگاه ویکتوریا توپ می زد.

داوید لوئیز که هم اکنون سی و چهار سال سن دارد، پنجاه و هفت بار نیز با پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفته است؛ این بازیکن پس از حضور در باشگاه های اروپایی همانند بنفیکای پرتغال، چلسی انگلستان (در دو مقطع زمانی)، پاریس ژرمن فرانسه، در دو سال اخیر برای تیم آرسنال در لیگ جزیره به میدان رفت و موفق شد در هفتاد و سه بازی که با پیراهن این تیم لندنی به میدان رفت، چهار گل نیز برای توپچی‌ ها به ثمر رساند.

9404