عکس؛ رونالدو در آغوش سولشر پس از درخشش ویژه در اولین بازی

عکس؛ رونالدو در آغوش سولشر پس از درخشش ویژه در اولین بازی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، اولین بازی خود را در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد برگزار کرد و در این بازی درخشش ویژه ای مقابل نیوکاسل یونایتد داشت و موفق شد دو گل در این بازی به ثمر برساند و کمک زیادی به پیروزی تیمش بکند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو دو گل اول منچستر یونایتد را در پیروزی 4 بر 1 شیاطین سرخ به ثمر رساند و عملکرد بسیار درخشانی داشت تا هواداران منچستر یونایتد از درخشش او به وجد بیایند و به این فصل امیدوار شوند.

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، تصمیم گرفت که در این بازی به کریستیانو رونالدو 90 دقیقه بازی دهد چرا که رونالدو روی فرم بود و پس از جدایی از اردوی تیم ملی پرتغال و بازگشت به منچستر، در تمرینات شرکت کرده بود و آمادگی کاملی داشت.

سولسشر و رونالدو که در مقطعی از دوره اول حضور کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد هم‌تیمی بوده اند، اکنون پس از پیروزی 4 بر 1 شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل یونایتد همدیگر را در آغوش کشیدند و سولشر بدین ترتیب از کریستیانو رونالدو به خاطر عملکرد خوبی که داشت تجلیل کرد.

باید دید عملکرد کریستیانو رونالدو در ادامه فصل به چه شکل خواهد بود و آیا اوله گونار سولسشر می تواند با حضور رونالدو به جام های معتبر دست پیدا کند یا خیر.

1470