همه مربیان ایرانی و خارجی عاشق این پرسپولیسی هستند!

همه مربیان ایرانی و خارجی عاشق این پرسپولیسی هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - نوراللهی حالا در تیم شباب الاهلی نیز مرد محبوب مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل این تیم است و جدا از تیم شباب الاهلی چند تیم قطری و اماراتی نیز خواهان جذب او بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش فوتبال کشورمان که به عنوان لژیونر در لیگ امارات بازی می‌کند و عضو باشگاه شباب الاهلی است یکی از بازیکنانی است که همه مربیان علاقه فراوانی به خصوصیات فنی و اخلاقی او دارند.
نوراللهی زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد مرد محبوب و بازیکن ثابت برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی بود. احمد نور در تیم ملی هم بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ بود و حالا به عنوان یار ثابت تیم ملی بهترین بازی‌ها را در مقدماتی جام جهانی انجام می‌دهد.

نوراللهی حالا در تیم شباب الاهلی نیز مرد محبوب مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل این تیم است و جدا از تیم شباب الاهلی چند تیم قطری و اماراتی نیز خواهان جذب او بودند. نوراللهی از لحاظ اخلاقی و از لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و اکثر مربیانی که با او کار کرده اند آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارند.

این عکس اختصاصی خبرورزشی از آخرین بازی نوراللهی در لیگ امارات است. شماره ۷ محبوب شباب الاهلی پا به توپ دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشته و به سمت دروازه حمله می‌کند.

1470