برد دلچسب قهرمان اروپا با درخشش ستاره بلژیکی

برد دلچسب قهرمان اروپا با درخشش ستاره بلژیکی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی توانست با درخشش روملو لوکاکو در برابر استون ویلا به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ادامه هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و استون ویلا از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی در برابر هم صف آرایی کردند که آبی‌های لندن از سه دیدار گذشته خود دو برد و یک تساوی و استون ویلا از سه دیدار قبلی خود یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست آورده بود. در این دیدار توماس توخل به سائول نیگز ستاره اسپانیایی چلسی از ابتدا بازی داد، اما این هافبک سابق اتلتیکو مادرید اصلا عملکرد خوبی نداشت و تنها یک نیمه در زمین دوام آورد. 

در این دیدار چلسی توانست در دقیقه 15 توسط روملو لوکاکو با پاس گل متئو کواچیچ به گل اول برسد. بعد از این گل بازی بیشتر در دست استون ویلا بود، اما نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند تا نیمه اول با برتری 1-0 شاگردان توخل به پایان برسد. 

در نیمه دوم شاهد شرایط مشابه نیمه اول بودیم. متئو کواچیچ هافبک کروات خیلی سریع در دقیقه 49 اختلاف را دو برابر کرد و پس از گل نیز استون ویلا، نه به اندازه نیمه اول، اما به چلسی فشار وارد کرد و در نهایت روملو لوکاکو گل دوم خودش و تیمش را در دقیقه 90+2 به ثمر رساند تا این دیدار با پیروزی 3-0 چلسی به پایان برسد. 

4416